-GN 10 perc

-IC

-Floor Press : @24 2*5-5,@32 2*5-5,@40 2*5-5,@44 2*5-5

-TPU : 6*1,fönt próbáltam magam megtartani

-TGU : @24 5*2-2,folyamatos meló

-Swing egykezes : @24 7*10-10  30/30,össz.:140 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

Floor Press szépen ment .Szeretem ezt a gyakorlatot ! A TPU-nál fölhúztam magam és ott próbáltam megtartani,ami a szegycsontnál nem sikerült,viszont a nyaknál igen .A TGU-nál folyamatosan dolgoztam ,és egy csöppet megizzadtam . Swing egykezes viszonylag keveset csinálok ,na most megmutatta a maga szépségét . Itt lefőttem rendesen !

Délután masszőrnél voltam ,ami megint isteni volt !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr22929809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása