-IC

-GN

-Floor Press : @16 2*5-5,@24 2*5-5,@32 2*5-5,@40 2*5-5

-Renegade row+fekvőtámasz : 2*@24 5* 5-5+5 fekvő

-TGU : @16 3-3,@24 2*3-3

-Rolling Thunder : @40 2*3-3,@44 2*3-3

-Lábemelés függésből : 5*3

-Nyomás korrekciók,majd @16 3*3-3

-Flip Swing +8-as+kézből kézbe : @16 1 perc on/30 mp.off,10 kör

-Brettzel

-Korrekciók

 

Floor press,renegade row,rolling thunder! Ezeknél a gyakorlatoknál,ma tényleg gyakoroltam az erőt .A mai nap fénypontjai ,mert kettő is volt,a nyomás korrekció közben ráéreztem,hogy vonjam be a hátam a melóba,aminek nagyon örültem .A @16 golyóval rá is próbáltam és közben is sikerült .Most már csak az lesz a feladat,hogy beépítsem a nagyobb súlyokhoz is a helyes technikát !:-)Ezen még azért dolgozhatok egy darabig .A mai nap másik fénypontja a flip swing volt,ami a @16-ossal már viszonylag szépen ment .Néha azért kapkodnom kellett utána és olyan is volt,hogy elejtettem .Egyébként kint csináltam a fűben,a focipálya szélén .Nagyon jó kis gyakorlat a körzésekkel és nyolcassal együtt .Elfáradtam tőle .Tegnap a grippert letudtam 7* 3-3(bal CoC 1-jobb CoC 1,5),ezért ma pihen és az SMR is megvolt !Este kispályás foci lesz,ha jól tudom 1 órás .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr292900973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása