-GN

-Military Press : @16 2*3-3,@24 2*3-3,@32 2*2-2,@36 1-1,@40 1-1

-TPU : 5*5,@12 2ism,@16 1 ism.

-Pistol : @16 3*3-3

-Swing kétkezes : @24 10*10 ism.,minden percben 10 ism.

-Lábemelés függésből : 3*3

-Brettzel

-Korrekciók

 

Military Pressnél arra törekszek ,hogy a vállamat lent tartsam és,hogy a hátamat is bevonjam a nyomásba. Valamennyire most már sikerül,de még sokat kell gyakorolnom ezt a hátból is nyomós dolgot .

A TPU-nál ez a fajta húzódzkodás amit tanultam Gabitól,még mindig kikészíti a hátam,de annak azért örülök,hogy egyre jobban ráérzek. Ezzel is lesz még rengeteg melóm .

A bokámon is dolgozok,hogy mobilabbá tegyem ééés ezáltal a pistol is egyre stabilabb .:-)

A swinget ma is gyakorlás jelleggel csináltam . Szerintem most már a csípő eleget megy hátra ami tetszik nekem .A fej tartása még nem az igazi,azon is dolgoznom kell!:-)

Hogy mi kell ehhez a sporthoz? Hát ALÁZAT ,az tuti!Amikor úgy gondolod,hogy csak mész előre és nem állít meg semmi,akkor olyan aki ért hozzá szól,hogy nem teljesen oké amit csinálsz,akkor vissza kell venni és újra mozgást tanulni .Ez van! Ilyenkor mindig annak örülök,hogy most szólt és sokkal később .:-)

Van egy nagyon jó hír,méghozzá az ,hogy megkaptam a Csaba TV-től a kettlebelles anyagot és sikerült is föltöltenem !:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr842895815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.11. 18:37:36

Tényleg sokkal jobb lett a swing.
A TPU trükkje vajon micsoda? mert ez nem igazán megy nekem.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.05.11. 19:51:05

TPU trükkre én is kíváncsi vagyok, a swing meg egyre nájszul. Jó lesz ez :)

Nagy Laci RKC 2011.05.11. 20:48:02

Elküldöm majd mailban!Juci az email címedet küldd már el!
Gabinak is tolom majd!
süti beállítások módosítása