-SMR

-Pistol :5*5-5

-TPU : 5*5

-lábemelés függésből : 5*3

-MP  : @24 3*3-3, @32 1*1-1

-Snatch : @24 15/15 20 kör,minden körben 7 ism.

-Hídtartás : 4*1 perc on/30 mp. off

                   2 elülső és 2 oldalsó

-Brettzel

-Korrekciók

 

Ma SMR volt a bemelegítés,mert az egyik srácnak vittem és mutattam neki az alapokat .Közben lenyomtam a pistolt,amíg őt javítgattam .A TPU egyre jobb. Kezdek ráérezni,hogy is kéne húzódzkodni .A nyomást úgy csináltam ,hogy egy korrekciós gyakorlat és egy military press .Ez is alakul ,de még nem vagyok teljes mértékben megelégedve .Snatch laza 20 kör,ami nekem nem is olyan laza .Néha snatch azért megy,mert akarok majd egy 5 perces tesztet nézni,hogy is állok .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr762890075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása