Deadlift,Swing Ts:85,70 kg

 2011.04.21. 14:52

-GN

-Deadlift : 5-3-1         110 1*5,130 1*3,142,5 1*1,150 1*1

-Kézállásban nyomás :5*5

-Invertált evezés : 5*10

-Tárcsás bicepsz : 7,5-7,5  4*5-5

-Swing kétkezes : @48 10*10,minden percben 10 ism. ,össz.:100 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

Az elemelésben most följebb ugrottam .Könnyű volt a 150 de nem mentem följebb .Ráérek .Jövő héten terheléselvétel lesz .

A többi gyakorlatot szépen letudtam.

A swing viszont érzésre megint jobb volt .:-)Külön figyeltem a térdre és a csípőre .Legközelebb tényleg fölveszem és akkor majd lehet elemezgetni .Ma még lesz SMR és gripper .

Holnap reggel lenyomom a szombati erős napot,aztán irány Miskolctapolca és csak hétfőn jövünk haza .Grippert és hengert biztos viszek!:-) Ezek olyanok nekem,mint Krisztának a piperecuccai .Vinni kell!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr362845153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása