Gripper,SMR T.s.:85,60 kg

 2011.03.13. 20:31

-Gripper: jobb CoC 1,5 max. 5 ism.

                bal CoC 1 max 5 ism.

-befőttesgumi a hajlítókra

-FMS korrekciók

-SMR egész test

-Strand (szauna,gőz,meleg víz)

 

 

Ami a grippereket illeti,2 hónapja 3-3ment ezekkel .:-)Alakul!Lassan,de alakul.Egyébként ezzel a tempóval elégedett vagyok .

Most értem haza a strandról .Hát,lefőttem mint a kávé .Délben sütöttem 2,70 kg  tarját,aminek most nekilátok,céklával és répával :-) Annyit csináltam,hogy az ünnepre is elég legyen .Remélem nem falom föl az egészet 2 nap alatt .:-)

Holnap C and P !!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr252736671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása