-Goblet guggolás ,alul bicepsz : @24 2*5,@32 2*5,@40 2*5

-Húzódzkodás : 10*5

-Renegade Row +fekvőtámasz : 2*@24    5*5-5+5 fekvő

-Snatch : 16 kg 5*20 ism.

-Lazítgatás

 

 

Nekem ez is az egyik kedvenc gyakorlatom a Goblet guggolás+bicepsz. Azon gondolkoztam,hogy jó lenne guggolni+bicepszezni (ez lesz nagyon kemény )egyet a @60-assal  még az idén.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr342621173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagzy 2011.01.28. 20:43:22

Szia Laci!
örülök,hogy jó a derekad és már megint keményen nyomod az edzést.Egy kalappal az új célokhoz! Azt már csak félve jelzem,hogy már most is kurva erős vagy ezért nincs hova sietned!
szeretettel.Sz.G.

Nagy Laci RKC 2011.01.28. 21:21:02

@Bagzy: Köszi szépen,igyekszem.
A rövidítésből nem jöttem rá,hogy ki vagy!

Bagzy 2011.01.29. 18:36:05

@Nagy Laci RKC: Szomolányi Gergely vagyok. Instruktor sorstárs! A türelmes erő legyen veled!

Nagy Laci RKC 2011.01.29. 21:38:10

@Bagzy: ÁÁ,Te vagy az Gergő!Köszi szépen!Az erő legyen veled is!