-Floor Press : @24  2*5-5 ,@32  2*5-5 ,@40 2*5-5,@48 1*3-3 PR!!!

-Húzódzkodás létra : @20 3*1-2-3-4-5 !!!

-Farmer cipelés : @32  60m. jobb,majd 60 m. bal,40 m.jobb,majd 40 m. bal és még egyszer ez folyamatosan

-Kézből kézbe Swing : @16 és @20

-BUP : max. @32 jobb 2*1 ,@24 bal

-Nyújtás

 

 

Ma volt az SMR szeminárium Szolnokon ,ami nagyon frankó volt .Sok újat hallottam . Csiky Feri RKC nagyon profi ,szuper volt hallgatni . Találkoztam Vincze Gergő RKC-val is ,akivel még nem beszéltem,csak a blogján követem az életét .Nagyon szimpi volt .

A derekam egyre jobb ,de ma inkább a floor presst nyomattam .@48  1*3-3  Egyéni csúcs !! Húzódzkodás szuperul ment .@20 3*5 létra . A farmer kivégezte az alkarom .

A BUP nem volt betervezve,csak úgy adta magát .A swing csak játékos volt,jót tett a derekamnak .

Holnap megyek a Tacticalba és hozok a fa alá sok szép ajándékot magamnak.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr882524714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2010.12.20. 11:22:22

Gratula a rekordokhoz, szépen haladsz. Az erő tényleg Veled van! :-)

Nagy Laci RKC 2010.12.20. 14:35:25

@Csáky Csaba RKC: Köszi Csabi!
Alakul ez,csak bele kell rakni a megfelelő ismétlésszámot.Határ a csillagos ég!:-)
süti beállítások módosítása