-Clean and Press : @40 5*1-1

-Húzódzkodás felső fogással létra :@20  3*1-2-3

-Rolling Thunder : @36 2*3-3, @40 2*3-3, @48 2*2-2

-Clean : @40 2*3-3 ,@48 3*3-3

-Farmer cipelés : 32 kg  60 m. jobb,majd egyből 60 m. bal,majd még 1*

-Fej fölötti cipelés : 24 kg 60 m. jobb ,majd 60 m. bal

-Nyújtás

 

 

A húzódzkodást ma nagyon éreztem. Szépen ment . A nyomással sem volt semmi gond . A rolling thundert ma nem tárcsákkal pakoltam meg,hanem rákötöttem a golyókat .A @48 lehetett volna stabilabb ,nem mondom,hogy sokáig tudtam volna tartani . A clean szépen ment,főleg a jobbosok .A bal között volt egy-kettő ami nem a helyére érkezett .A végén a farmer +a fej fölötti tartás kinyírta a fogást és a hátizmokat . Jó kis edzés volt . Igazából frissebb vagyok ,mint mikor elkezdtem .:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr732497114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása