-Clean and Press létra: 36 kg 5*1-2-3-4-5

- Farmer cipelés

 

 

 

Úgy terveztem, hogy lebontom a létrát 3*5 és 2*4-re. De mivel nagyon jól ment, megpróbáltam az 5*5-öt és simán ment végig. Ennek most nagyon örülök. Milyen érdekes, hogy, amikor eldöntöttem, hogy lebontom és ezáltal nem tettem magamra + tehet ment simán. A farmer cipelés kötelező volt, ugyanis termet kellett váltanom. Balhé nem volt, csak közölték velem, hogy útban vannak a golyóim. Persze mielőtt elkezdtem az oktatást, lefixáltuk, hogy ott fogom tárolni őket. Nem baj, talán jobb is így! Nincsenek véletlenek, valami miatt el kellett jönnöm onnan. Úgyhogy volt egy kis farmer cipelés, összesen 36 db golyót kellett elvinni, kb. 100 métert. 8-48-ig volt itt minden, még jó, hogy ilyen közel van a másik terem.   :-)  

Holnap pihi + SMR. Jó hétvégét mindenkinek! Szevasztok, hej!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr692477454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2010.11.29. 12:33:55

Gratulálok! Szokás szerint meggyőző,szép munka! Az edzés helyszínének változás pedig lehet, hogy plusz lökést is ad az egésznek. Nálam pl. most így van.

Nagy Laci RKC 2010.11.29. 14:03:28

@Csáky Csaba RKC: Köszi,köszi!
Nem ez volt a terv ,de olyan jól ment,hogy megcsináltam.Igazából ezen a helyen tartom a csoportos edzéseket és most már én is itt edzem minden délelőtt.Amoda már szar volt a légkör ,kíváncsi voltam,hogy mikor szól,hogy elég.
süti beállítások módosítása