-         C&P létra: 36 kg 4*1-2-3-4-5, 1*1-2-3-4

 

 

 

Ma nagyon kinyomtam magam! 5*5-ös létrát szerettem volna 36 kg-mal, de sajnos az utolsó ismétlést bal kézzel, és az utolsó ismétlést jobb kézzel már meg sem tudtam indítani, úgy éreztem, hogy szétrobban a vállam. Jó lett volna, ha megvan az 5*5  és egy kicsivel könnyebb lett volna. Semmi sincs véletlen, tehát még egyszer meg kell ismételnem és akkor már szeretném, hogy simán menjen az 5*5. Panaszra nem lehet okom, hisz 74 ismétlés ment karonként 36kg-mal. Jó pihit mindenkinek

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr852446845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2010.11.15. 10:24:22

Gratulálok Kolléga, szép tiszta munka. Szerintem egy-két alkalom és menni fog az 5-ös létra végig.

Nagy Laci RKC 2010.11.15. 15:33:49

@Csáky Csaba RKC: Köszi.Beleadtam mindent,de sajna utolsó sorozat,utolsó ismétlés(ilyen nincs is)beragadt.A hetet pihenőnek szánom,de jövő héten megismétlem.Ja,aktív pihenőnek.
süti beállítások módosítása