Snatch Ts: 82,40 kg

 2013.09.24. 15:52

-PM 10 perc

-Snatch Vo2 max: @20 15/15  30 kör,kezenként 7 ism.

-PM

Délelőtti földharc elmaradt,de nem baj,mert így tudtam még egy + órát rutinozni. 1 óra körül mentem a folyosóra,és megcsináltam a szakításokat. Poén az benne,hogy végigbírtam a 30 kört magnéziázás nélkül. Ez nálam nagy szám,komolyan. Mondjuk az első magnéziázásnál tettem azért bőven...:-)

Múlt héten terheléselvételt csináltam snatch ügyben. Ma kezdtem és a cél 2 hét múlva 50 kör.

A súlyom! Tesztelgetem,hogy mennyi az amit kényelmesen tudok tartani. Úgy érzem,hogy 81-82 körül,és itt már erőben is érzem a változást,79 képest. De ugye nálam semmi sem szent,ahogy az előbb írtam,játszok vele.

Délután 3 előtt rutinvizsga! Sikerült,nem volt semmi gond! Örülök!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr965531715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása