Török

 2013.09.07. 18:20

-PM 10 perc

-Török: 1-1 @16,@24,@32,@36

-Török: @32  1-1,2-2,3-3  !!!

-Farmercipelés: @24 100 m. 50-nél kézcsere

-PM

Tegnap grippereztem 5x3-3,majd a hengert is használtam. Este a csoporttal 1 óra PM.

Ma a törököt vettem elő,és szépen,stabilan felmentem 36 kilóig. Majd vissza 32-re és előbb 2-2,majd 3-3 ismétlések sikerültek,aminek azért örülök,mert ilyen nem volt mostanában.

Snatch lett volna még mára,de úgy éreztem jónak,hogy ha inkább kihagyom. Azért jó volt ez a mai edzés!

A tegnapi nyomásról csináltam videót is! Tetszik,és tök jól is ment!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr945499743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása