Földharc,Deadlift,Török,Snatch

 2013.09.01. 09:26

Péntek:

-Délelőtt földharc,ahol megint a küzdelmeken volt a hangsúly. Volt judokiban és nélküle is. Ha jól emlékszem 4x5 percet mentem. Este tartottam 1 óra PM-et!

Este SMR hengert használtam.

Szombat:

-PM 10 perc

-Deadlift: @20 5,@32 5,@40 5,@48 2x5 ez ma nagyon ment!

-Török: @24 1-1,2-2,3-3,4-4,5-5

-Snatch : @20 15/15  20 kör körönként 7 ism.

-PM

Óvatosan elkezdtem a szakításokat gyakorolni. Vagy heti 1,de  eleinte ,amíg ilyen kicsi a mennyiség,heti 2x. Szépen felépítem a .....nem tudom még hány kört!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr775486934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása