Török,Snatch

 2013.08.14. 16:20

-PM 10 perc

-Török: 1-1  @16,@20,@24,@28,@32,@36,@40,@44

-Snatch teszt: @24  100 db   4,35 perc

-PM

48-as törököt még nem mertem bevállalni! Még úgy érzem,hogy kevés vagyok hozzá!

A kezemen a sérülés szépen begyógyult,így a szakítás tesztet megcsináltam. 4 perc 35 mp. lett,ami nálam igen jónak mondható,sőt ha jól emlékszem,nagyon régen még csak hasonlót sem húztam!

Holnap délelőtt jóga,aztán arra a napra már semmi több. Csütörtökön este a 18 órási csoport után szeretnék indulni Budakalászra. Jó kis 3 órás út áll előttem. Szarvason Attila barátomat felveszem,aki Gyomán fogja terjeszteni az igét....;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr85460634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása