Péntek,szombat

 2013.07.14. 11:12

Péntek délelőtt másfél óra földharc!:-) Na ilyen sem volt mostanában,de remélem lesz folytatás.Egyenlőre csak a technikázást mertem bevállalni,küzdeni még nem. Annak idején 26 éves voltam,amikor kitaláltam,hogy szeretnék megismerkedni a judóval. Természetesen mint mindenbe amibe belekezdek,ezt is 100%-osan szerettem csinálni. Viszont ami be kellett látnom,hogy 26 évesen nehéz megtanulni az állásharcot,a tökéletesen kivitelezett dobásokat. Ment ahogy ment,egy időben nagyon élveztem! A földön viszont elég jól elboldogultam. Ott is kell a technika,de ott rengeteget számít az erő. A földharc minden pillanatát élveztem! Na most ezt elevenítettem fel pénteken,és ha a testem is úgy akarja,akkor szeretném folytatni. A judót 5 évig csináltam,a súlyom 100-ról(kb.mert erre pontosan már nem emlékszem!egyébként a legnagyobb testsúlyom 107 kiló volt,de még a judó előtt)80-ra csökkent,majd 86-87 kilóra állt be.

Ezeket a földharc edzéseket egy volt judós társam tartja,aki közben edző lett.Kedd péntek 9.30-tól!

Délután:

-SMR

-PM 10 perc

-Kézállásban nyomás falnál felek:2*12

-Egylábas guggolás: 3*3-3

-Swing kétkezes:15 mp. meló/20 mp. pihi 6 körben  @20

-PM

Este a csoporttal 1 óra PM.

Szombat: elég volt a hétről az intenzív edzés,így csak mozogtam egy kicsit

-PM 10 perc

-Nyomás:csak ballal,mert a jobb vállam picit érzékeny  @32 3*3

- 1 Swing egykezes- 1 Clean- 1 Guggolás  3X majd kézcsere:@16,@20,@24,@28,2X  @32

-PM

A hétről ennyit,volt mozgás bőven!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr565403982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása