-PM 10 perc

-RKC plank  4*15 mp.

-Talppal felfelé nyomás: @24 5-5,@28 1-2,@32 3*1 jobbal,ballal @28 3*1

-Húzódzkodás:5*2

-Fekvőtámasz térdelve:1*25,1*20

-Felvétel: @20 10-10 9-9 .....1-1  folyamatosan végrehajtva.

-Ugrálókötelezés: 200 tekerés

-PM

A pénteki PM után teljesen kész voltam,ezért úgy döntöttem,hogy a hétvégén pihenek. Motorozással,kávézással töltöttük a vasárnapot!

Ma pedig kipróbáltam,hogy állok a talppal felfelé nyomásban.Annak idején,olyan 86 kiló környékén nyomtam fordítva jobbal a 40-est.Most 80 alatt vagyok,és a 36 megfogott,de úgy érzem,hogy elérhető közelségben van.Lehet ráállok erre a nyomásra,de lehet,hogy nem!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr275396275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.07.08. 21:04:35

Hali!

Ebben a nagy „mindent magyarul írok” korszakodban :-) a goblet guggolás, a deadlift és a swing miért maradt ki eddig a szórásból?
Ezekre is vannak már elég jó magyar kifejezések.

Csak kötözködni akarok :-)

Nagy Laci RKC 2013.07.08. 21:12:00

@Sanyi gyerek: Szia Sanyi!
Azt vettem észre,illetve nálam a csoportban az van,hogy még mindig nem igazán tudják az angol neveket,rövidítéseket.Ezért írom mostanában inkább magyarul,amit meg nem,azt nálam mindenki így ismeri.
Egyébként ha megunom,akkor váltok vissza az eredetire.
Nem gond,hogy kötözködsz,jó passzban vagyok mostanában!:-)