-PM 50 perc

Ma úgy éreztem jónak,ha csak PM lesz.A tegnapi edzés még nagyon itt van az izmaimban,így ma egyáltalán nem erőltettem a súlyokat de még az erőlködést sem. Rengeteg mobilizációs gyakorlat,kézállásba emelések falnál,majd 1 perces felpörgetések,ami azért tüdősnek mondható.A végén kipróbáltam az invertált békát,amit először varjúból emeltem ki.Közben csináltam olyat is,hogy varjútartás,majd egyik láb kinyújt,majd vissza és kinyújt a másik láb is. Aztán gyakorolgattam a békából előreugrással kézen megtartást!Itt van róla videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr905389449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása