-SMR egész testre (ráértem)

-PM 10 perc

-Kézállásban nyomás falnál felek:2*12

-Egylábas guggolás gyakorlása

-Húzódzkodás alsó fogással:4*5  mellkasig

-GRipperek: bal CoC1  5-jobb CoC1,5  5-és ez 4 körben,majd megnéztem,hogy mennyit tudok nyomni  bal 8 ism,jobb pedig 10 ism. !!!!Szuper,ilyen még nem volt! Dolgozik a törzs!!!

-RKC Plank:15/15  4 kör

-Swing kétkezes:@20  15 meló,30 pihi 10 körben,100 db össz.

-PM

Este a csoporttal 1 óra PM.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr535361556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.