-PM 10 perc

-Kézállásban nyomás felek:1*12,1*10

-Egylábas guggolás gyakorlása(lemegyek,ellazít majd feszít és feljövök)

-Kötélmászás ülésből:3*1

-Swing kétkezes:@20 15 mp.munka,30 mp. pihi 10 kör  10-11 ismétlések

-PM

Kézállásban nyomások ma nem mentek jobban,maradtak a régi számok. Egylábas guggolás jól ment,egyre stabilabb lett a gyakorlások végére. Kötélmászást hanyagolgatom mostanában,mert a könyököm érzékeny tőle.Ma is éreztem az elsőnél,de aztán nem volt vele problémám. Swinget fel akarom hozni egy kicsit.Most 7 és fél perc alatt csináltam meg a 100 fölötti ismétlést,ahol természetesen mind minőségi volt.A munka és pihenő arányt fogom kiegyenlíteni,és ha már ez is simán megy,akkor váltok egyel nagyobb súlyra.Viszont a súlyt néha variálgatni fogom.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr395339204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.