Szombat:

-PM 10 perc

-Invertált evezés: 2*12

-Goblet guggolás: @24 4*5

-Deadlift gyakorlása: @32 4*5 minden ismétlésnél újrafeszítek és a földről indítom

-Török: @20 1 perc fel,majd 1 perc le és jön a másik kéz.Csontos alátámasztásnál nem lehet megállni! Ebből mentem 3 kört 3 perces pihikkel!

-PM

Vasárnap:

-SMR henger egész testre

Nagyon sok sétálgatás,mert meglátogattuk Szegedet!

Hétfő:

-IC féltérden

-SMR

-PM 10 perc

-RKC plank: 10/10 3 kör

-Dupla nyomás:2*@32 10*1

-Húzódzkodás: 1,2,3,4,5,6,7

-Swing dupla golyóval: 2*@16 7*10

-Tigrisjárás 50 m.

-PM

Nagyon jól mentek a nyomások. Szépen tudtam a feszítésekre figyelni.Gyakoroltam.

Délután:

Gripperek: 5*4-4 CoC 1,5-CoC 1

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr225308825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.