Szombat

 2013.04.21. 10:44

-PM 10 perc

-az alapokat gyakorolgattam:

török @24

felvétel,dupla felvétel @24,2*@24

felvétel és nyomás 2*@24

felvétel és guggolás 2*@24

goblet guggolás @24

snatch @24

deadlift @24

és a végén swing javító gyakorlatok,majd kétkezes swing @24

- 5 perces Snatch teszt : @24 100 ism. 4,31 perc alatt :-) :-) :-)

-haskerék térdről:2*5

-PM

Eljutottam idáig,hogy sikerült a 100 ismétlés 5 percen belül.Megmondom őszintés,volt olyan időszak,amikor azt gondoltam,hogy erről a gyakorlatról teljesen le kell mondanom.De nem!Sikerült! Már csak annyi a dolgom,hogy ezt április 26.-án bemutassam,természetesen a többi gyakorlattal együtt.Elégedettnek érzem magam,nagyon sokat dolgoztam ezért.

Más!Öcsémet 2011 decemberében mértem fel FMS teszttel. 12 pontot sikerült elérnie,ami nem igazán sok,sőt mondhatni,hogy nagyon kevés. Tegnap a közös edzésünk előtt szintén megcsináltam a mérést,ami most 17 pontra kúszott fel.Mit csinált az elmúlt másfél évben? Heti 2 csoportos kettlebell ,1 Primal move csoportos,és velem minden második héten szombatonként egy kettlebell edzés.Meg lett az eredménye!:-) És még az örömét az is tetőzte,hogy sikerült 5 perc alatt 100 ismétlést szakítania a 24-es golyóval!!!Le a kalappal előtte,büszke vagyok rá!!

Ma pihi,bár lesz SMR egész testre. Hétfőn vagy kedden megcsinálom még egyszer az 5 perces tesztet,aztán már semmi komoly terhelést nem kapok.Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr825237194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szunda training · http://szundatraining.blogspot.hu/ 2013.04.22. 16:43:33

Hajrá Laci!

Simán fog a 100 szakítás 5 perc alatt menni abban a helyzetben.

Nagy Laci RKC 2013.04.22. 21:33:24

@szunda training: Köszi Zoli!

Holnap megcsinálom mégegyszer,aztán már csak mozgolódok szerdán.Kicsit ki lett centizve,de hamarabb nem tudtam elkezdeni a felkészülésem az 5 perces tesztre.Azért nagyon örülök,hogy ismét eljutottam idáig.
süti beállítások módosítása