Deep six Ts:81,50 kg

 2013.04.16. 15:59

-IC féltérden

-PM 10 perc

-Deep six:2*@20 5 kör,a körök között 1 perc pihi

-PM

Akartam ma valami brutálisat!Ekkora golyóval,ennyi pihenővel sikerült elérnem,hogy tényleg az legyen. Kikészült(és ilyen sorrendben)az alkarom,a vállam és a tüdőm! Most kezdek észhez térni!:-)

Tegnap délután használtam a grippereket (2*1-2-3-4-5 létra),és SMR is volt,de csak az alsótestre.

Felvettem az első kört!Azért vagyok ilyen száraz.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr425229743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szunda training · http://szundatraining.blogspot.hu/ 2013.04.17. 11:38:06

Szia Lacikám,

keménynek néz ki, gondolom az is :)

A gyakorlat kivitelezés is nagyon tetszik, különösen a Swing és a Guggolás.
Lehet hogy nem én vagyok a legmegfelelőbb ember ennek megítélésére, de ami szép az szép :)

Üdv.

Zoli

Nagy Laci RKC 2013.04.17. 12:12:27

@szunda training: Szia Zoli!

Te vagy a legmegfelelőbb!!!:-)
A gyakorlat kivitelezése szerintem is szép,a keménységről pedig annyit,hogy én mostanában ilyen durva edzést még nem csináltam.
Dupla 20 kiló nem tűnik soknak,viszont az 5 kör,és az 1 perces pihi,na azok sokat durvítanak rajta.

Köszi!:-)