-PM 10 perc

-Húzódzkodás:5,5,3,3,3

-Egylábas guggolás:1-1,2-2,3-3,4-4,5-5

-Padlón nyomás:@16 5-5,@24 5-5,@32 5-5,@40 5-5,@48 1-1

-Swing egykezes:@16 5-5,@20 5-5,@24 5-5,@28 5-5,@32 5-5,@36 5-5,@32 5-5,@28 5-5,@24 5-5,@20 5-5,@16 5-5

-Burpee: 5*10,minden percben 10

-PM

Padlóról nyomás frankón ment,40-nel sima ügy volt az 5-5,ezért ugrottam fel 48-ig.Szépen ment,nem volt vele gond.Swingnél óvatoska voltam,itt a 40-est már nem mertem bevállalni.Jó kis edzés volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr865227950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.