-IC állva

-SMR

-PM 10 perc

-Felvétel és nyomás létra :2*@32 2*1-2-3 ,majd 2*1

-Húzódzkodás gyakorlása

-Swing kétkezes(gyakorlása): @24 10*10

-PM

Szombaton nagyon jó volt a swing szeminárium. Most már ki merem mondani,hogy tudom,hogy kellene tökéletesen csinálni! Nagyon föl volt építve,mindenre tudták a választ a srácok,kérdeztem is jó sokat. Azért az erős lenne,ha azt mondanám hogy most már tudok hibátlanul swingelni,de tény,hogy sokkal jobban. Maximálisan elégedett vagyok velük,egyszerűen profik.Amit nálam javítani kellett,egyszer a fejem tartása,illetve az,hogy hova nézek közben. A másik dolog pedig,hogy a térd egy picit jöhet előre. Ezt úgy magyarázta Feri,hogy egy erő húzza előre a térdet,és egy másik erő,pedig húzza felfelé a combcsontot.Most már értem ezt is!! Ja,és volt még egy hibám,a kar teljesen nyújtva van,mindkét ponton.

A mai nap nyomáson volt a hangsúly. Dupla 32-vel,egyenlőre nekem ez majdnem maxom,talán még 1 ismétlés lehetett benne. Nyomós volt,de jó volt.

Tegnap lehengereltem az egész testem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr415211933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása