-PM 10 perc

-Török: @24 3*1-1

-Deadlift dupla golyóval: 2*@16 5, 2*@20 5, 2*@24 5, 2*@28 5, 2*@32 5, 2*@36 2*5

-Deadlift egykezes: @16 5-5, @24 5-5, @32 3*5-5

-Swing dupla golyóval: 2*@16 100 db,minden percben 10  -Eljutottam idáig!!!:-) :-)

-Kézállásba emelés falnál

-PM

Tegnap délelőtt volt még 2 óra jóga. Este pedig a hengert is használtam.

Ma a törököt csak kicsi súllyal csináltam,nem éreztem azt az összhangot,amit kellene,főleg nagyobb súlyoknál. Nem is mentem följebb. A deadlift-nél minden ismétlést visszatettem a földre,majd újra feszítettem és utána emeltem. Remekül ment,a hasfal feszítését végig fent tudtam tartani.Ennek nagyon örülök,rengeteget melóztam rajta,hogy így menjen. Aztán jött az egykezes deadlift,aminél megint rájöttem,hogy ez mennyire egy király gyakorlat. Rehab terén mindenképp. Majd kipróbáltam a dupla golyós swinget. Eddig nem nagyon csináltam,de ma leküldtem belőle 100 db-ot. Nem mondom,hogy életem legjobb swingjei voltak,de alakul ez is.

Hétvégén nincs edzésem,mert szombaton Pestre megyek,Swing Szemináriumra,amit Ivanchich Andris fog tartani,én meg csak úgy szívom majd magamba a sok információt.Találkozok Cserhalmi Esztivel is,hurrá!!!Viszek én is meglepit!!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr845202501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.