Deep Six Ts:81 kg

 2013.03.30. 16:16

-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása

-Deep Six: @16 5 kör,a körök között 1 perces pihi

-PM

Nagyon tetszik ez a Deep Six,ami ugye azt jelenti,hogy mély hatos. Tehát elmélyülök az alapokban. Egyenlőre nekem ez az a súly,amivel szépen,precízen meg tudom csinálni,főleg így,hogy 1 perces pihikkel 5 körben. Ezt egyébként föl tudom majd tornázni 24-ig,sőt még a 28-as sem kizárt. Na nem 5 körben,de mondjuk pár kör erejéig.

Csináltam videót is! Jó,de ami nem tetszik,hogy a jobb könyök nincs mindig teljesen nyújtva,illetve amikor indulok vissza a törökkel,egy picit behajlik a törzs.Ennyi,de amúgy jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr335184407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szunda training · http://szundatraining.blogspot.hu/ 2013.04.02. 09:02:22

Szia Lacikám,

ez jó mókának tűnik :)

Hova készülsz egyébként? Már csak azért kérdezem, mert látom hogy rajta vagy az 5 perc alatti 100 db szakításon a 24-essel. SFG II lesz talán valahol?

Nagy Laci RKC 2013.04.02. 22:12:50

@szunda training: Szia Zolikám!

Készülök az SFG 1 meghosszabbítására,ami most lesz április 26-án.Tavaly a sérülésem miatt kénytelen voltam tolni az újravizsgát,de most már oké vagyok.Egyébként én úgy tudom,hogy az idén itthon is lesz SFG 2 képzés.Én kihagyom,majd talán egyszer...

Nagy Laci RKC 2013.04.02. 22:19:22

@szunda training: Egyébként ez a deep six valami rettentően jó móka. Ha túl leszek a vizsgán,lehet,hogy ezt fogom alaposan kivesézni.Az alapok a lényeg,ugye!!?:-)
De odáig vagyok a létrákért is,nyomás,guggolás.Húzódzkodást is meg akarom rendesen tanulni.A swing és török az alap,az biztos,hogy marad. A szakítás viszont lehet,hogy megy,ezt majd még meglátom.De egyenlőre ne is fussak ennyire előre,szakítsak 100-at 5 perc alatt,aztán nem lesz semmi baj!:-)
Na ezt most igazán bő lére engedtem!

szunda training · http://szundatraining.blogspot.hu/ 2013.04.03. 14:18:44

Nem lesz azzal a szakítással semmi gond, simán meg leszel hosszabbítva :)
süti beállítások módosítása