Török,Guggolás,Szakítás

 2013.03.26. 16:57

-PM 10 perc

-Török:@24 1-1,2-2,3-3

-Dupla súllyal guggolás,súly talppal felfele:2*@24 2*3

-Szakítás: @24  15/15 16 kör,körönként 7 ism.

-PM

Töröknél végig figyeltem a törzs feszességére. Igazából 3 ismétlésig tudtam tartani a minőséget,így nem is mentem feljebb. A guggolásnál kipróbáltam a talppal felfelé lévő golyókkal guggolást.Felvettem videóra,tetszik.Szakítás!Sikerült elérnem újra a 24-es golyót.8 perc alatt 112 ismétlés sikerült,ami persze nem egy nagy szám,de nekem igen!!Örülök,hogy végre ennél a gyakorlatnál is tudom használni a 24-es golyót!

Tegnap a grippereket használtam,és a csoport edzése előtt,pedig lenyomtam a fekvőtámasz adagomat.Térden 1*20,1*15,majd teljes fekvőből 2*5.

Szakításra visszatérve!Nehéz mint az állat,de ezt tudtam,hogy így fog esni.A héten még egyszer fogom csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr535174016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása