Fegyenc,Rehab,Farmer

 2013.02.11. 15:29

-PM 10 perc

-Fegyenc

Fekvőtámasz 3.lépés(térden):2*15

Fekvőtámasz 5.lépés(rendes):2*5

Lábemelés 4.lépés(béka):3*25 -megyek a következő lépésre

-Tolódzkodás: @16 2*5

-Rehab:

Berántós gyakorlat:@16 5,@24 5,@32 5,@40 5

Minimál clean(goblet 0.lépcsője):@16 5,@24 5,@32 5,@40 5

-Farmercipelés dupla golyóval:2*@24 80 m. 4*    1 perces pihikkel

-PM

Fekvőtámasznál visszaléptem a térdelősre,és végig ügyeltem a hasfal használatára a nyomások közben.A lábemelésnél pedig szorítottam a padlónak az alsó háti szakaszt,végülis ugyanazt csináltam,mint a fekvőnél.Ilyen módon még sosem sikerült aktiválni a törzset.Jó volt nagyon!!

Aztán a rehab gyakorlatoknál folytattam tovább a törzs edzését,illetve azt,hogy terhelés hatására dolgozzon.Ezt is nagyon éreztem ma.

Farmernál szintén!

A csoportom edzésénél ma variációs nap van és valami hasonló finomsággal készülök.Bár hiába készülök,annyira nem szokták szeretni.!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr465074472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása