Nyomás,Swing

 2013.02.06. 16:17

-PM 10 perc

-Nyomás féltérden:@16 3-3,@20 3-3,@24 3-3,@28 3-3,@32 3-3,@36 2*1-1

-Török:@16 1-1

-Swing kétkezes:@20  120 db,minden percben 12

-PM

Rápróbáltam,hogy hol állok nyomásban féltérden.Szépen ment a 36 kg,nem volt vele semmi gond.Tartani tudtam végig a feszességet.

Törökre rápróbáltam,de a biofeedback nagyon nem akarta,így nem is erőltettem.

A swingnél szintén szabad utat kaptam,ki is használtam.120 db-ot csináltam,úgy,hogy a mozdulat teljesen oké,van feszítés és kioldás is,viszont óvatos vagyok,így nem annyira pattanós.Igazából már annak is örülök,hogy swingelek!!

Délután még a grippereket előveszem.

Csináltam videót a nyomásról!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr825065966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása