Húzódzkodás,Nyomás,Swing

 2013.01.23. 14:48

-PM 10 perc

-Clean and Press:@16 5-5,@20 5-5,@24 5-5,@28 3-3,@32 2-2,@36 3*1-1

közben minden nyomás után volt 3 húzódzkodás

-Swing kétkezes:@16 150 db,minden percben 15

-Törzserősítő blokk 5 perc

-PM

Na,ez volt a nehéz nap a héten!

Nyomásban szépen föllépkedtem 36-ig.Szép,szabályos gyakorlat volt mind a 3 kör.Azt gondolom,hogy a súlyom 80 körül,vagy inkább alatta fog megállni.Namost ha ott nyomom a 40-est,azzal elégedett lehetek.Ma reggel 82 alatt voltam.Egyébként 86 kilósan nyomtam a 44-est jobbal és ballal is.

A törzserősítő blokk az edzés végén úgy nézett ki,hogy guggolásból indultam,és mindig ide tértem vissza pihenni.Kisétáltam fekvőbe,majd lementem könyökre,fordultam az egyik kezemre és amikor pihenni akartam,akkor vissza guggolásba.Szinte folyamatosan mozogtam,és a csípőmet végig a helyén tartottam.

Tegnap délután volt SMR felsőtestre.Megmérettem a testzsírszázalékom!10,8 %.Mindig itt szoktam méretni,és a lényeg,hogy csökkent.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr335039022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása