-PM 10 perc

-Fegyenc

Kézállásban nyomás 4.lépés(fél nyomás):1*8,1*6

Híd 2.lépés(egyenes híd):2*20

-Török:@16 1-1,@20 1-1,@24 2*1-1

-Deadlift:@32 10*5

-Rehab: berántós gyakorlat  @16 10,@20 10,@24 3*10

            beránt és megtart:@16,@20,@24 2*  -mindenből 10 mp./30 mp.pihikkel

-PM

Elővettem a fél kézállásban nyomást,természetesen falnál.Szépen ment,de lehet,hogy legközelebb kevesebb ismétlést csinálok,hogy ne remegjen ennyire a kezem.A híd egyáltalán nem ment ma,így nem is erőltettem.A vállam és a tricepsz volt fáradt és savasodott is rendesen.Lehet,hogy az előtte lévő nyomás vette ki ennyire a karomból az erőt?!

A török ismét bejön a képbe.Ma ezt is csiszolgattam

A deadlift isteni rehab gyakorlat,is!Szeretem és csinálom is.

Elővettem az edzés végén még egy kis rehabot,ami jól ment és jól is esett.

A hétre ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr975013975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása