-PM 10 perc

-20 kör Clean and Front Squat,minden percben 2 ism.,2*@20

15 kört dupla @20

5 kör dupla @24

-Berántós swing(de nincs swing):@16 2*10,@20 1*10

-Berántós és megtartós:@20 3*

-Csípőemelés Csíky módra:3*5

-RKC plank:3*30 mp.

-PM

A vállam pihen,így elővettem a felvételt és guggolást.Dupla 20-szal kezdtem,majd fölváltottam 24-re,aztán megint vissza 20-ra.Végig feszesen,légzésre mozgásra nagyon ügyelve.Patent volt!!

A végén egy kis rehab,amit annyira hasznosnak érzek,hogy elhagyni sem lesz könnyű.Valamikor föl kellene mennem Ferihez és konzultálnom vele,hogy mi legyen tovább.Októberben szerintem fölhúzok Pestre.

Tegnap este SMR a felsőtestre,ma pedig délután a grippereket fogom elővenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr344819980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.