Fegyencedzés

 2012.09.10. 15:20

-PM 10 perc

-Fegyenc:

Fekvőtámasz 2.lépés:3*40 :-)

Lábemelés 1.lépés:3*30

-Csípőemelés függésből(Csíky Feri féle):5*1-2

-Kézenállás falnál:2*30 mp.

-15 m. pókjárás

-Nyújtás

Megvolt a szombat,és remekül sikerült!!Jó volt a kaja,a hangulat és persze a társaság is.Nagyon élveztem minden pillanatát.Köszönöm,hogy eljöttetek!:-)

Azt gondoltam,hogy a szombati man maker után izomlázam lesz,de eddig semmi,illetve a combom hátsó részét érzem egy kicsit,de az elhanyagolható.Ma fegyenceztem,meg a szokásos rehab gyakorlatok közül kettőt megcsináltam.Kellemes volt.

A csoportomtól kaptam egy nagyon szép ajándékot,aminek nagyon örülök!!Teszek fel róla képet.

Ajándék a csoporttól.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr334766564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása