Fegyenc

 2012.08.30. 15:42

-PM 10 perc

-Fegyenc:

kézállásban nyomás 2.lépés:2*30 mp.

híd 1.lépés:3*50

-Tigrisjárás 20m.

-Pókjárás 20 m.

-Krokodiljárás 20 m.

-Nyújtás

Izomlázas vagyok,úgyhogy ma nem fogtam golyót.A pénteki fegyences napomat áttettem mára.Jó döntés volt!!Tök jól esett a mozgás és a végén az állatmozgásoknál(főleg a krokodilnál) küzdöttem is rendesen.

A tigrisnél és a póknál arra figyeltem,hogy a csípőm oldalra ne nagyon mozduljon,és a végtagok(bal kéz jobb láb és fordítva)egyszerre mozogjanak.Ehhez ugye a törzset kell használni.A krokodilnál bevallom férfiasan,hogy 3* meg kellett állnom a 20 méteren.Nagyon jó és nagyon kemény kis gyakorlatok ezek,de természetesen ezeket is lehet rosszul csinálni,és akkor nem sokat ér.

Holnap délelőtt golyózok,aztán este tartok egy PM órát,és szerintem a hétre ennyi az edzés.Szombaton elvileg nem edzek,mert szilvalekvárt főzünk Krisztával.:-)Életünkben először!Kriszta anyukája felügyeli a melót,ami ha igaz a szóbeszéd akár 8-10 órás is lehet.Szeretem a lekvárt,de ennyit megér?:-)Természetesen cukor és tartósítószer nélkül,üstben fogjuk rotyogtatni.Jó lenne ha nem lenne 35 fok.De még 30 se.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr734742019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása