Török

 2012.08.23. 15:16

-PM 10 perc

-TGU: @16 1-1,@20 1-1,@24 3*1-1

-Floor press : @24 4*5-5

-Deadlift behúzós és bent megtartós

-Nyújtás

Töröknél szépen fölmentem @24-re és abból toltam 3 kört.Szépen ment,alakulok!!:-)

Kicsit nyomtam,majd egy kis behúzós megtartós deadlift és ennyi elég is ebben a melegben.Délután még a grippereket előveszem és a hengerre is rá kéne feküdnöm.Ezek a mostani edzések nagyon kellemesek és nagyon hasznosak.A súlyom is szépen alakul,85 körül vagyok.Jött rám egy kis husi,végre!!

A futófolyosón ahol edzek délelőttönként,atlétikai tábor van,rengeteg gyerekkel.5 évestől 10 évesekig.Fölajánlottam az edzőnek,hogy holnap a nagyobbaknak megmutatom,hogyan kell fölvenni a golyót,illetve,hogy a hátukat kezdjék el használni.A terv az,hogy egy rövid PM-val bemelegítünk és egy kis sumo deadlift-tet tanítok nekik.Kíváncsi leszek!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr374727933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása