Péntek és szombat

 2012.08.19. 17:21

Pénteken délelőtt nem mozogtam,mert 5-re Pestre mentem,PM frissítő szemináriumra.Remek előadást hallottam Adolf Alberttől,illetve az összes kérdésemre választ kaptam.Már nagyon régen el akartam menni egy ilyen frissítésre,de a sérülésem eddig nem engedte.Szeretném beindítani itt Békéscsabán a PM életet,most már minden adott hozzá.Visszafele Geryvel kizabáltuk Móron a 990-es éttermet!:-)

Szombat:

-PM 10 perc

-Törzs,illetve hasfal bekapcsolós gyakorlatok- -deadlift,press,stb.

-Egykezes farmercipelés:@16 3*-50 m. kezenként

-PM intenzív 5 perc

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr924720375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geryman 2012.08.22. 13:04:07

Laci!
Az evésben nagyon jók vagyunk :-)

Nagy Laci RKC 2012.08.22. 14:53:53

@geryman: Gerykém!!!Evésben is....:-)
Egyébként ettem már ott párszor,de ilyen jó a kaja még egyszer sem volt!Vagy lehet,hogy a jó társaság miatt esett ilyen jól?:-)
süti beállítások módosítása