Izomláz Ts:85,00 kg

 2012.08.13. 16:01

-PM 20 perc

-Fegyencedzés

Fekvőtámasz 2. lépés: 2*20

lábemelés 1.lépés :2*20

-Tolódzkodás:5*5

-Renegade row :2*@16 5*5-5  30 mp-es pihikkel

-Egykezes farmercipelés: @16 4*50 m. kezenként

-Csípőemelés : 2*20

-Nyújtás

Szombaton fölmentem Pestre a Swing Szemináriumra,amit Balázsik Anikó és Lantos Juci tartott.Remekül sikerült,rengeteget tanultam,amit hasznosítani is fogok a saját edzéseimben és a tanításban is!Profi ez a két lány!Szeretjük Őket! :-)Na most úgy akartam,hogy én csak az elméletet hallgatom meg és a gyakorlati résznél óvatosan swingelek egypárat.Ehelyett úgy alakult,hogy a kezembe adták a kis @8-t és mozogjak ha nem érzek semmi gázt.Mozogtam is!Csak kétkezes swingeket csináltam,nem számoltam olyan 300 körül.:-)

Tegnapra és mára iszonyat izomláz jött elő,annyira,hogy ma kezdtem egy hosszabb PM-val,majd a rehab gyakorlatot amit golyóval szoktam csinálni meg sem próbáltam.Ilyen izomlázam ezer éve nem volt!!De a lényeg,hogy semmi rosszat nem érzek a derekam körül,így örülünk!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr454710269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása