Rehab 8. hét

 2012.08.09. 16:03

-PM 10 perc

-Fegyencedzés:

Kézenállás 1.lépés: 2*1 perc fejenállás

Híd 1.lépés:3*25 csípőemelés

-Tolódzkodás: 5*5

-Tigrisjárás: 2*20 m.

-Nyújtás

Ma úgy éreztem jónak,ha nem fogok golyót.Kezdem nagyon csípni ezeket a saját testes gyakorlatokat,de természetesen a golyózás is megmarad.Egyébként ezt a csípőemelést a mostani felépülésemnél,szinte nekem találták ki.Rendkívül jól dolgozza meg a gerinc környéki izmokat,úgy,hogy a gerincet egyáltalán nem terheli.Eddig nem csináltam,mert nem lehetett,de ma nagyon ráéreztem.Illetve csinálgattam,csak egy picivel kisebb mozgástartományban.

Az uszoda kimaradt,mert összeszedtem valami szemölcsöt a talpamon,amit lekezeltünk és várom,hogy gyógyuljon.

Délután még a grippereket előveszem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr934703892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.