Rehab 6. hét Ts:83,50 kg

 2012.07.28. 16:37

-PM 10 perc

-Military Press : @16 2*5-5,@20 2*5-5,@24 2*5-5

-Evezés két kézzel fogva a golyót: @16 2*10,@20 2*10,@2*5

-Goblet guggolás: @16 4*5

-Guggolás-kisétál fekvőtámaszba-fekvőtámasz-visszasétál-és föláll : 5*5

-nyújtás

Tegnap este amíg néztem a megnyitót,gurulgattam a hengeren.Főleg a vádlit és a comb hátsó részének adtam.Ma pedig ismét újabb gyakorlatokat vettem elő,ez pedig a nyomás állva.Két kézzel vettem föl a golyót tartóba,és mehetett a móka.Húú,de király volt újra nyomni!!!Ezután egy kis óvatos evezés,majd még óvatosabb guggolás.A végén egy kis törzserő és már mehetett is a nyújtás.Vagy ma vagy holnap,a grippereket még előveszem!

Inkább holnap!

Itt vagy egy frankó kis kombó Mike Sousa-tól,amit ha fölépülök mindenképp meg szeretném csinálni,természetesen a nekem való súllyal:

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr414683693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.07.28. 20:08:28

Jövögetsz, mint a talajvíz: lassan, de biztosan.
Óvatos golyózás a fegyencedzéssel párban, kiegészülve a gyógytorna, PM, úszás hármassal: más ember leszel!

Nagy Laci RKC 2012.07.28. 21:25:44

@Sanyi gyerek: Lassan és biztosan!Ezt most csak így lehet,illetve csak így érdemes.
Jobb ember leszek,valakitől ezt már hallottam....:-)