Rehab 6. hét

 2012.07.27. 21:57

-PM 10 perc

-Fegyencedzés:

fejenállás :2*30 mp.

gyertyaguggolás: 2*10

-Floor press: @24 5*5-5

-Renegade row+fekvőtámasz: 2*@16  5*5-5+5 fekvő,30 mp.-es pihikkel

-sétáló kitörés: 2*20 m.

-Vádliemelés járás közben:2*10

-Fogáserő:@8 golyótestet tartva 4* 30mp. kezenként

-Nyújtás

Este :

-PM 1 óra a csoporttal

Tegnap strandon voltam,ahol a hátúszást és a mellet gyakoroltam.Délután pedig a fogáserő következett,úgy mint 8*2(jobb CoC1,5-bal CoC1),majd a befőttesgumi a hajlítókra.Kíváncsi vagyok,mikor érem el újra jobbal a CoC2!!Este a csoporttal pedig IC is volt.

A mai nap!Úgy érzem,hogy mostmár elkezdhetem a fejenállást,amit ma meg is tettem.Mocorogtam benne rendesen,de királyul esett.A guggolásnál is elkezdtem az első lépést,méghozzá a guggolást gyertyaállásban.A teljes mozgástartományt még nem bírom használni(a térdem még nem érinti a homlokom),így ezen még dolgoznom kell.A nyomásnál egy picit följebb mentem és az evezéshez is bátrabban nyúltam.Stabilizálom végig a csípőt és akkor nem lehet baj.Egyébként ma már azt éreztem,hogy na,edzettem!!!!!:-)Imádom ezt az érzést!!

Este a csoportnak megtartottam a Primal Move órát,ami a sérülésem óta az első volt.Más volt,mint szokott,inkább rehab jellegű,illetve az állatmozgások miatt erősítő is volt.Csináltam velük.Szórakoztató és élvezetes volt számomra,de szerintem a többiek részéről is hasonló a vélemény.Jó lesz ez!!!

Holnap nincs fegyencedzés.Valami golyós mókát,és valami saját testes gyakorlatot fogok gyakorolni.Egyre bővül a repertoár,ami miatt minden edzés egy picit más.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr44682122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása