Rehab 5. hét Ts:83,10 kg

 2012.07.20. 21:13

-PM óvati

-Török: 2*1-1  súly nélkül

-Fegyencedzés:

függőleges húzás: 3*25

bicska guggolás:2*20

rövid híd:2*15

-Floor Press:@16 3*10-10

-Egykezes evezés: @12 3*10-10

-Tartás: @8-golyótestet fogva 4*30 mp.kezenként

-Nyújtás,kifejezetten a vádlira

Tegnap megvolt az úszás gyakorlása,ami most nem volt 2 óra.Kb.a felénél kiültem a medence partjára és élveztem a napot és a meleget.Vasárnap ha jó idő lesz,akkor uszikálok még,ha nem,akkor a hétre ennyi.Egyébként a hátat gyakoroltam,és közben becsúszott egy kis mell is,hogy durranjon a felsőtestem.:-)

Ma pedig fegyenc következett,ahol megint tettem az ismétlésekhez.Kezdem élvezni ezt a fajta mozgást!Jó lesz ez!!

Éééés,ma végre nagyon óvatosan,de elővettem a golyókat,illetve kimozdítottam a helyükről.Csináltam egy kis padlón nyomást,szigorúan figyelve a derék stabilan tartására,majd eveztem is egy hangyányit,itt is a derekat szem előtt tartva.Majd következett a fogáserő és a gyógytorna.Elfáradtam rendesen.

Egyre jobb minden,bizakodó vagyok!!És most már türelmes is.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr864668728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.07.21. 08:20:43

Hali!

A padlónyomásnál „szigorúan figyelve a derék stabilan tartására”, mint RKC és mint aki ölég nagy súlyokkal tudott (meg tud majd ismét) nyomni ebben a gyakorlatban, ami szerintem erőgyakorlat, mit szólsz ehhez?

www.youtube.com/watch?v=eWY1tPhVEnI&feature=player_embedded

Mári Tamás honlapján találtam.

Nagy Laci RKC 2012.07.21. 09:47:01

@Sanyi gyerek: Hali!

Ez még 2009-es videó,tehát azóta változhatott.Egyébként ha megnézed,hogy a csípőjét is emeli,illetve fordítja,a gerince nem,vagy nem igazán csavarodik.Mondjuk én így nem igazán merném végezni,+én az erő fejlesztéséért csinálom,ahol a légzés és a feszítés elengedhetetlen.Tegnap felhúzott lábakkal végeztem,ami nekem nem a legideálisabb,ha nyújtva van a lábam,akkor nagyobb feszítést tudok belerakni.De a derék védelme miatt egyenlőre így marad.Én valamikor így csináltam,ahogy Gabi is mondta!

youtu.be/5wojeY6gy8k

És így is tanítom!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.07.21. 12:23:31

Igen, akkor megnyugodtam, mert nekem is így mutatta Gabi. Azért megnézném egy @48 után így felnyúlva, meddig maradna egyben...

Kis golyók esetén persze lehet így utánacsavarodni, de annak meg mi értelme.

Edzéseid nyomon követve, látszik, hogy egyre jobb kedved van, ennek én is örülök!

A gyorsúszással hogy állsz?

A hátat egy kisebb lábuszony felhúzásával szépen ki lehet stabilizálni.

Nagy Laci RKC 2012.07.21. 15:28:22

@Sanyi gyerek: Ugye mi azért csináljuk a floor press-t,hogy a Clean and Press jobban menjen,illetve a hátizom aktivitását is lehet vele fokozni.Bekapcsolni!Ahhoz amit mi akarunk,ez a fajta jobb.
Tényleg jobb a kedvem,mert egyre jobban vagyok fizikálisan és lelkileg is.
A gyorsúszással egyenlőre még szinte sehogy,illetve annyi,hogy a siklás hason,és egy egy kartempó megy.
Először menjen a hát,aztán a gyorsat is mindenképp meg akarom tanulni.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.07.21. 18:55:08

A padlónyomásos témában ez kérem egy diplomatikus válasz volt! :-)

Nagy Laci RKC 2012.07.21. 22:03:27

@Sanyi gyerek: Jó ez így!Mielőtt leszólom,meghallgatnám őt is,hogy miért végzi,vagy végezte így.
Tényleg diplomatikus válasz volt.:-)))))
süti beállítások módosítása