-PM 15 perc

-Fekvőtámasz : 10*10

-Árnyékolás : 1 perc on/30 mp. off   4*

 

 

Egyenlőre mostanában ilyen kis mozgolódások lesznek,ahol bőven fog helyet kapni a PM ,állatmozgásokkal teletűzdelve.

Árnyékolásnál inkább csak mozogtam 1 percig,mivel ütni nem igazán tudok.

Kezdésnek király volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr714567288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.06.06. 10:16:50

Üdv újra a fedélzeten!

Látom a harcos kedv megvan. :) A Fegyenc gyakorlatai jók rehabra, legalább formát adnak a gimnasztikának. Az első lépések haladó ismétlésszámai is már megerőltetőek. Szerintem jó lesz a jóga-szomszédos PM-es csapásvonal, ennél jobbat talán nem is csinálhatnál. Elképesztően nagyot lehet fejlődni saját testsúllyal, szinte észrevétlenül. Ennek is van 'what the hell?' hatása, mint a bellezésnek. Aztán meg jöhetnek a vasak, keményebben, mint valaha. Felépülésed után, ilyen tapasztalattal a hátad mögött a tanítványaidnak is sokkal többet fogsz tudni nyújtani! Hogy egy közhellyel éljek: minden rosszban van valami üdvös. :) Hajrá!

- Zsolti

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2012.06.06. 11:47:26

Node mit mondott az MRI / az orvos? N

Nagy Laci RKC 2012.06.06. 14:23:18

@confidenceandpower_Flóra:Köszi Zsolti!
Egyenlőre csak próbálkozok.Mi az ami jó,és mi az amit nem kéne mostanában csinálnom.
Meglátjuk!

Nagy Laci RKC 2012.06.06. 14:24:18

@Juci RKC: Egyenlőre minden oké!
Ha komolyabban érdekel,akkor azt privátban szívesen elmondom!:-)