TGU Ts: 86,10 kg

 2012.05.01. 15:28

-PM 11 perc

-TGU : @24  50 db-folyamatosan végrehajtva : 41,20

-Arm bar : @16  3-3

-Brettzel

-Nyújtások és korrekciók

 

 

Egy fokkal jobb lett a húzódásom,de ma is olyan gyakorlatot kerestem ami egyáltalán nem bántja. Így esett a választás a törökre ,kicsi súllyal,viszont elég nagy dózisban. Szűk 42 perc alatt végeztem,figyelve arra,hogy minden török minőségi legyen. Pihenni csak annyit pihentem ,amikor a súlyt átvittem a fejem fölött a másik kezemhez. Jól esett!

Nyújtogatom a húzódásom+hengerelgetem,aztán holnap a masszőr is megdolgozza.

Mára ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr594482471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása