-SMR

-PM 11 perc

-Military Press : @32 3-3,@36 3-3,2-2,3*1-1

-TPU belelépve a súlyba: @24 3*1

-Dupla súllyal guggolás : 2*@32  3*3

-Brettzel

-nyújtások

 

Na,ez ma tényleg gyakorlás volt,ahogy mindig is lenni kellene!

Nyomás!Először próbáltam lelassítani a gyakorlatot,majd a @36-nál is maradt a lassú mozdulat+helyes ívet kerestem a hát megfelelő használatával. Amikor érzésre teljesen rendbe volt a mozdulat,akkor fölvettem videóra. Megnéztem és teljesen olyan,mint amilyet szerettem volna!!!:-) Ennek most nagyon örülök!:-)

Ezzel nagyon elment az idő,így a swing ma kimaradt.

Délután még grippereztem. Tegnap pedig SMR volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr404386842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása