-PM 11 perc

-TPU belelépve a súlyba : @16  3*5

-Snatch-Front Squat-Press: 5-5   1 perces pihikkel ,5*

a súlyok így alakultak:@24,@24,@28,@28,@24

-Swing kétkezes : @32  120 db

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Mike Sousa RKC edzései között láttam ezt a kombinációt és gondoltam mielőtt bevetem a csoportban,kipróbálom. Meg különben is, jól esik néha a változatosság. Ugye úgy néz ki a gyakorlatsor,hogy snatch,lehúzom tartóba,guggolás,majd press !Ez így 1 és ezt megismétlem 5*,majd cserélek kezet és ott is megcsinálom. 1 perces pihikkel igazán kellemes volt. @24 kezdtem,majd fölváltottam @28 ,de csak 2 kör erejéig ,majd vissza @24. Szuper volt !:-)

Tegnap este az egész testes SMR megvolt ,ma pedig még az angol tanulása előtt a grippereket előveszem.

Egyébként Mike Sousa @32-vel tolta végig ezt a kombót,bár ő a dupla @48-ast nyomja,tehát illendő is neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr404312104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása