-PM 11 perc

-TPU belelépve a súlyba :@12 3*5

-Clean and Press : @24 4*5-5

-Clean and Front Squat : 2*@24 4*5

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Na,ma már edzettem. Óvatosan,semmi durvulás.:-)

Az esti kettlebell csoport után pedig 1 óra PM következik .

Más téma ! Kicsit zsírosabb lettem mostanában,így Dávid javaslatára megcsináltam a kéthetes méregtelenítést,ami nagyjából abból áll,hogy NO husi,max. tojás és esetleg hal .A tegnapi vacsim ennek megfelelően saláta hegy,főtt brokkoli és palacsinta .A palacsinta receptje érdekes,mert tojás,gesztenyeliszt,só,nyírfacukor,vanília és szóda van benne. A töltelék még ennél is érdekesebb! 3 féle volt .Az egyik baracklekváros (természetesen cukor nélkül),gesztenyés(a tészta is gesztenyés volt) és banános.

A gesztenyéset natúr gesztenyemasszából csináltam,pici nyírfacukorral,vaníliával és kókusztejjel hígítottam. Valami óriási nagy királyság!!

A banános pedig,összetört banán,vanília és kókusztej alkotta .

Maradt még mára is,aztán holnaptól visszajön a husika!!

Sajnos nem tudom feltölteni a képet,pedig remekül néz ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr924192868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása