-IC

-PM röviden

-Deadlift : max. 170 kg

-Zercher guggolás : max. 120 kg

-Lábemelés függésből : 3*6

-Swing kétkezes : @40  100 db

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

A mai edzésben ennyi volt .1 hét ment le a méregtelenítésből és holnap már olajos magvakkal bővül a táplálkozásom,amit már nagyon várok.

Elemelésnél nem mentem feljebb,ez biztonságosan megvolt.

A guggolásban eddig 110 kg volt a max.,tehát elégedett lehetek .A videót visszanézve,lehet,hogy szélesebb terpeszben fogom csinálni,majd még kitalálom.

Tegnap grippereztem: 2*5-ös létra bal CoC1 ,jobb CoC1,5

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr74124309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pisti a vérzivatarban 2012.02.17. 20:58:08

Ez a mai primal move - így, kettlebell után - nagyon jólesett! Nekem valahogy így jobban bejön, mintha csak a primal move lenne...

Nagy Laci RKC 2012.02.17. 22:08:54

@Pisti a vérzivatarban: Akkor legyen így!:-)Egyébként én is mindig így tolom.Reggel kettlebell ,este PM.

MáT 2012.02.19. 12:21:35

Szép Laci!
Nem beleugatok, de nem lenne egyszerűbb, ha a mögötted levő keretből már egyből Zercher-fogással vennéd ki a súlyt? Talán maga a gyakorlat is jobban menne, ha állásból indítanál, és nem alsó pontról direktben nyomnád. Szerintem ez a verzió, ahogy te csinálod sokkal nehezebb.
Persze, ha pont ez a cél, akkor nem is írtam semmit ;-)

Nagy Laci RKC 2012.02.19. 12:45:52

Kedves @MáT!Pont ez a cél,hogy amivel guggolni akarok,azt föl tudjam venni.Nehezebb így,de a súlyt amit célnak írtam ki,ehhez a mozdulathoz írtam.

MáT 2012.02.19. 18:44:53

@Nagy Laci RKC: ;-)...akkor az utolsó mondatom az érvényes, tehát, ha ez volt a cél, akkor nem is írtam semmit :D
süti beállítások módosítása