Méregtelenítés

 2012.02.14. 09:35

Megmérettem a testzsír százalékomat ,13,5. Írtam mostanában,hogy zsírosabb vagyok mint szeretnék. Dáviddal csevegtem,hogy mit kellene tennem,ennem és ő azt javasolta,hogy kéthetes méregtelenítés kihúz majd a zsírból. Szombaton kezdtem és eddig tök jól viselem.
1 hónap múlva megismétlem a mérést,de a kajálást átvariálom,mert nem tetszik amit látok. A Harcos-Paleo marad,csak a mennyiségen változtatok egy kicsit .
A folyosón atlétika verseny van ,így a mai edzésem 1-re tolódik!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr954103794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása