-IC állva
-PM 10 perc
-SMR
-Dupla Clean and Press létra : 2*@36  3*1-2-3-4
-Brettzel
-Korrekciók

Erős nap !Viszonylag sok időt elvitt a bemelegítés ,meg rendesen ki is vett a dupla @36-os ,így már mást nem is csináltam .Viszont nagyon királyul ment,mert 4 dupla clean and press ezzel a súllyal még sosem volt . Összesen pedig 30 ismétlés jött össze .Szuper!
A péntek délutánt és a szombatot FMS képzésen töltöttem,Lakatos Péter előadásában .Nagyon vágytam már arra,hogy igazán belelássak ebbe a rendszerbe is és használjam .Azt gondolom,hogy az RKC és az FMS együtt nagyon jól működik és a két végzettség egyik a másik nélkül,mintha nem lenne egész. Most,hogy másfél éve oktatom a kettlebellt,rengeteg olyan emberrel találkoztam,akinek talán edzeni sem szabadott volna,mert az alapvető mozgásmintái nagyon nem voltak rendben .Ezzel az FMS rendszerrel kiszűrhetők a hibák,majd a megfelelő korrekciókat használva javítható. Nagyon élveztem a képzést ,rengeteg információval lettem gazdagabb . Olyan információkkal,ami működik,használható és már ott a helyszínen érdekes dolgok történtek .Azt gondolom,hogy minden RKC-nak,illetve minden olyan edzőnek,aki emberekkel foglalkozik,ez a képzés elengedhetetlen.
Király volt!Köszönjük!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr503713685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása